Ana içeriğe atla

Değerli İşverenimiz,

“Bilgiyi Beceriyle Bütünleştirme” misyonuyla öğrencilerinin nitelikli bir şekilde mezun olmasını amaçlayan Üniversitemiz, sizlerin verdiği destekle 3+1 Eğitim Modeli’ni başarılı bir şekilde devam ettirmektedir.

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminde de uygulamalı eğitim kapsamında öğrencilerimiz tam zamanlı olarak işletmelere gönderilmiş olup, öğrencilerimizin “iş kazaları ve meslek hastalıklarına’’ karşı sigortaları üniversitemiz tarafından yapılmaktadır.

Bu kapsamda talep eden işletmeler, devletin staj desteklerinden faydalanabilmektedir. Bu desteklerden faydalanmak isteyen işletmelerimizin aşağıdaki işleyişi takip etmeleri gerekmektedir. Bu teşvikten faydalanmak istemeyen işletmelerimizin de herhangi bir işlem yapmalarına gerek bulunmamaktadır.

Ücret desteğinden faydalanmak isteyen işletmelerimiz için;

-          Ekte yer alan formu doldurmanız,

-          Öğrencilerimize ödediğiniz ücrete (aylık, en az asgari ücretin üçte biri; 631,19 TL) dair dekontu bu forma eklemeniz,

-          İlgili formun ve öğrencinin çalışmış olduğu gün sayısına bağlı olarak ödenen ücrete dair dekontun her ayın 10’una kadar ilgili öğrencinin bağlı olduğu birime e-mail olarak göndermeniz yeterlidir.

Devlet desteği;

-          20’den az personel çalıştıran işletmeler için; 420,80TL,

-          20’den fazla personel çalıştıran işletmeler için 210,40 TL’dir.

Devlet Katkısının işletmenize ödenebilmesi için ekte gönderilmiş tablonun (eksiksiz ve doğru bir şekilde) doldurularak, öğrencilerinizin maaş ödeme bilgilerini içeren evrakı (dekont vb.) da eklemek suretiyle 

İLGİLİ AYLA İLGİLİ FORM VE Öğrencinin hesabına yapılan dekontu her ayın  10. günü  mesai bitimine kadar(örneğin ekim 2020 ödemelerini 1- Kasım 10 Kasım 2020, Kasım 2020 ödemeleri için 1- Aralık 10 Aralık, Aralık 2020 ödemeleri için 01- Ocak-10 Ocak 2021 tarihleri arasında, diğer aylarda da bu şekilde)  hendekmyo@subu.edu.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.  Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.

  NOT: 1) Stajyer öğrenci ücretlerinin öğrenci hesaplarına  banka ve ptt aracılığı ile yapılması ve dekontun ekte tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. (Bordro geçerli değildir)

           2) Ödemenin her ayın 10.cu gününe kadar  öğrencinin banka hesabına yatırılmış olması şartıyla (Ödemede öğrencinin açık kimliğinin belli olması gerekmektedir.)

                 3) Maaş dekontlarının ve ekteki formaların eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde işleme alınacaktır.

                4) Ekte gönderilen İlgili forma Firma adı ve/veya şahıs adı ,  Firmaya Ait IBAN (Üniversitemizin bankaya gönderdiği IBAN numaralarının firma adıyla uyuşması gerekmektedir.)  numarasının doğru yazılması gerekmektedir. 

         5)  Bazı firmalar istemiş olduğumuz forma stajyer öğrenci olarak çalıştırdıkları lise, Myo,  fakülte öğrencilerini de ekledikleri görülmüştür. Başka okula ait öğrencilerin Yüksekokulumuz formunda yer alması hatalı ödemelere yol açabileceğinden sadece Hendek Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin forma yazılması ve dekontlarının gönderilmesi gerekmektedir.

           6) Ekte gönderilen İlgili form ve öğrencinin hesabına ücretin yattığına dair banka dekontu eksik olan firmaların maili dikkate alınmayacaktır.

 

Bilgilerinize sunulur.

 

HENDEK MYO  MÜDÜRLÜĞÜ

Web mail     : hendekmyo@subu.edu.tr